Strategii de marketing pentru site-uri

Web-MarketingMarketingul web, implicit marketingul pentru motoarele de cautare, implica pastrarea continutului web în stare proaspata, folosind cuvinte cheie care te pun în primele rezultate din motoarele de cautare. Acest lucru se poate obtine si prin tehnologia de care am mai vorbit, numita link exchange. In cat mai putine cuvinte, link-ul dumneavoastra pe cat mai multe alte site-uri. Ce inseamna sa te “iubeasca” motoarele de cautare.
 
1. Motoarele de cautare iubesc site-urile cu continut nou si actualizat. Daca sunteti atenti la site-urile care apar acum pe prima pagina veti observa ca printre ele, sunt multe site-uri care pe langa cuvintele cheie, fac abuz de continut fresh si care castiga aceste locuri in motoarele de cautare, tocmai din cauza continutului. Fie ca isi scriu propriile articole, sau aduc altele din alte parti, grafica personalizata sau imagini cu titluri folosind cuvinte cheie toate aceste site-uri folosesc in principal, continutul fresh.

 
Exista foarte multi liberi profesionisti, care va pot ajuta cu textele de pe site, sau ati putea sa urmariti acest tel, folosind echipa dumneavoastra. Singurul rezultat fiind insa, unul bun, adica ridicarea in motoarele de cautare. Asigurati-va totusi, ca cei care scriu articolele, inteleg tehnicile si ideologia SEO.
 
2. Cuvantul cheie si folosirea lui, include si alte strategii, pentru ca in general, persoanele care cauta pe internet, nu cauta un anumit cuvant. Ei cauta propozitii. De exemplu, un “cautator” nu o sa caute niciodata doar “masina”. El va cauta “vand masina de tipul x”. Astfel, trebuie ca, atunci cand va ganditi textele de pe site, sa incercati sa folositi cuvintele dumneavoastra cheie, in propozitii pe care sa le gaseasca oricine, va incerca o cautare-propozitie.Insa nu abuzati de cuvintele cheie. Densitatea de cuvinte cheie recomandata, este între 2 si 3 la suta din textul de pe pagina dumneavoastra. Excesul de expresii sau de cuvinte cheie nu sunt recunoscute de motoarele de cautare si sunt catalogate de catre acestea ca “umplutura”. In cele din urma, acestea pot afecta calitatea textelor, si bineinteles cresterea site-ului dumneavoastra in motoarele de cautare.
 
3. Legati-va cu link, catre alte site-uri din profilul pe care il aveti dumneavoastra. De exemplu, daca vindeti produse cosmetice, legati-va de alte site-uri care vand aceleasi produse, sau folosesc aceleasi cuvinte cheie. Acesta este un mod de sustinere al site-ului de catre alte site-uri din aria dumneavoastra de activitate. Pe scurt, sprijin pe sprijin. In acest mod aduceti site-ul dumneavoastra in topul motoarelor de cautare. Daca aveti posibilitatea, puteti sa trimiteti acele articole de care vorbeam mai sus, si acelor site-uri cu care va faceti legatura. Aceasta strategie va functiona perfect, pentru ambele parti implicate. Recomandam ca aceste articole sa apara pe site-uri, cu un PR mai mare decat al dumneavoastra.
 
4. Face-ti un blog. Puteti folosi blog-ul dvs. pentru mai multa optimizare in motoarele de cautare. Daca va actualizati blog-ul in fiecare zi , veti vedea o crestere semnificativa a site-ului dumneavoastra, in motoarele de cautare. Implicit a traficului de pe site-ul dumneavoastra.
 
5. Platiti reclama. Aceasta este o strategie, mai costisitoare, dar prin care puteti scapa de alte chinuri. Prin aceasta strategie, puneti site-ul dumneavoastra in sectiunile de “linkuri sponsorizate” care apar de obicei in partea dreapta a motoarelor de cautare. Astfel, sariti peste cativa pasi din procesul de optimizare. Yahoo, va permite, de exemplu, sa va platiti reclama cum vreti. Daca de exemplu aveti un site nou, ei va ofera optiunea de a plati, in functie de cate click-uri primiti in urma reclamei din dreapta. De asemenea, ei ofera si optiuni diferite, in functie de traficul site-ului dumneavoastra.
 
6. Monitorizeaza traficul de pe site-ul tau cel putin o data saptamâna. Cu cat stiti mai multe despre vizitatorii dumneavoastra, cu atat va puteti optimiza site-ul mai bine, in functie de cerintele lor. Urmariti cum au ajuns la dumneavoastra pe site care sunt cuvintele care i-au adus acolo, si ce anume cautau. Astfel puteti cu mici schimbari, sa va duceti site-ul in pozitii superioare in motoarele de cautare.
 
In general, strategiile de marketing pentru motoarele de cautare, nu sunt asa de diferite de cele reale. Trebuie sa urmariti exact ce vor clientii dumneavoastra, ce anume cauta, cum au ajuns la dumneavoastra, si cu ce ii puteti ajuta. Astfel, urmarind toate aceste lucruri, si apeland la aceste mici strategii web, puteti oferii site-ului dumneavoastra, un trafic constant, cel putin, si niste vizitatori care sa poata sa creasca numarul vanzarilor dumneavoastra online.