Solutii si practici pentru optimizarea site-ului

Marketing StrategyDaca va place sa vindeti, si sa vorbiti cu oamenii, suntem aproape siguri ca aveti si dumneavoastra momente, cand simtiti ca oamenii devin prea, insistenti. Si nu conteaza neaparat ca este cineva care cumpara, sau cineva care vinde. Oamenii care sunt prea insistenti, devin enervanti. Persistenta dar si insistenta, nu te fac totdeauna sa cumperi ceva. Si aici ne intoarcem la cei care vand. Uneori, vanzatorii, vorbesc prea repede. Sau iti umplu capul cu lucruri care nu vor ramane acolo. Ei bine, in aceste cazuri, nu totdeauna vanzatorul, va vinde ceva. Din pacate, exista aceasta ramura de vanzatori, si in domeniile web. Vanzatori care inunda paginile web, cu informatie nu tocmai prietenoasa, cu foarte multa informatie care nu este neaparat folositoare, si care se mandresc cu tot felul de lucruri, nu neaparat adevarate. In plansa online, exista website-uri care folosesc anumite tehnici SEO, prin care site-urile lor sa ajunga in pozitile superioare, ale scarii ierarhice.

 
Folosesc cuvinte cheie, care nu reprezinta neaparat domeniul lor de activitate, sau vand produse care nu au legatura cu site-ul lor. Sau si mai rau, prezinta produse, pe care nu le au. Ei bine, site-ul dumneavoastra trebuie sa evite aceste lucruri. Având în vedere aceste lucruri, ar trebui sa fie evident ca fiind direct si fiind clar este cel putin la fel de important, ca orice parte a SEO.
 
Deseori, SEO dezvoltatorii se concentreaza pe crearea de cuvinte cheie relevante, si clientii lor ajung sa constate, ca aceste cuvinte simple vor convinge cel putin un vizitator, pentru a face o achizitie. Dar adevarul este ca de multe ori este doar un simplu act in a face site-ul dvs. pe cat de clar si direct se poate. Ce intelegem prin clar si direct; acest lucru înseamna ca un potential client va avea nevoie sa stie imediat, ce poate face / cumpara pe site-ul dumneavoastra, si de ce ar trebui sa va aleaga in profida concurentei dumneavoastra.
 
De exemplu, o veche tactica SEO (o tactica rea) a fost aceea de a redirectiona vizitatorii într-o alta pagina, pentru downloaduri gratuite. Dar aceasta redirectionare nu trebuie sa fie dramatica. În cazul în care un vizitator da click pe un anunt care sustine ca exista o descarcare gratuita, dar prin acel click ajunge pe alte pagini, sau dupa acel click mai exista inca alte cateva, acest lucru poate determina un consumator sa creada ca nu au gasit locul pe care il cautau, si sa plece in alta parte. Ajutându-i sa înteleaga ce pot face pe site-ul dvs. ii ajutati sa devina clientii vostrii.
 
Nu le oferiti catacombe prin care sa se piarda, sau linkuri peste linkuri, prin care ii veti pierde automat. Oferiti-le link-uri simple cuprinzatoare, si care sa ii faca sa inteleaga tot. Acest lucru, ar trebui sa-i lamureasca si mai bine, ca au facut alegerea buna, in detrimentul concurentei. Insa, daca ati reusit toate aceste lucruri, de mai sus, trebuie sa va avertizam, ca laudarosenia si vorbele prea multe aduc pierderi de clienti. De obicei, mai toti detinatorii de site, cand ajung la un anumit nivel de trafic, incep sa se laude cu el si sa incerce sa iasa in evidenta. Si aici, ne intoarcem la punctul unu. Vanzatorii care se lauda prea mult, sau care sunt prea insistenti. Nimanui nu-i plac acest fel de persoane. Cu cat sunteti mai sincer, mai deschis, si va conturati o personalitate, cu atat vanzarile dumneavoastra online, vor fi mai stabile si mai sigure.
 
De multe ori, detinatorii de site-uri si implicit prestatorii de servicii (comerciale sau de alta natura), incearca sa raspunda prin intermediul site-urilor la intrebari de genul “de ce”. Ei bine, inainte sa faceti si dumneavoastra aceasta greseala, asigurati-va ca, continutul site-ului vostru prezinta mai intai problemele, si dupa aceea solutiile. Acest lucru va transmite clientilor, o asigurare privind seriozitatea si capabilitatea firmei dumneavoastra in a rezolva exact problema cu care se confrunta el.