Ca un om de afaceri sau un antreprenor, stabiliți o reputație pentru afacerea dvs., care este ceva neprețuit și un element vital. Ceea ce spun clienții sau oamenii despre tine și afacerea ta contează cel mai mult, mai ales când o spun online.
Prin urmare, este important să se acorde atenție feedback-ului dat de clienți. Monitorizarea recenziilor online vă pot ajuta să vă îmbunătățiți serviciile. Deși pare că recenziile online reprezintă doar o parte foarte mică a prezenței dvs. online, mulți cumpărători se bazează pe recenzii în timp ce fac cumpărături online.
Decizia clienților de cumpărare este influențată foarte mult de citirea recenziilor online în această epocă digitală. Astfel, recenziile online sunt cruciale pentru o multitudine de motive și au consecințe majore datorită capacității lor de a afecta puterea de cumparare:
– Deciziile de cumpărare ale clienților
– Rankingul site-ului în motoarele de căutare locale
– Rezultatele căutării, vizualizari, click-uri, etc.
Cum folosesc consumatorii recenziile online?
Deci, haideți să vedem cum analizele online au un impact asupra achizițiilor clienților. Recenzile sunt importante pentru orice afacere, mai ales atunci când acestea se încadrează perfect în ciclul de cumpărare a serviciilor și produselor dvs.
Când oamenii încep să citească recenzii, ei isi dau seama deja de ce au nevoie. Clienții au tendința de a lua imediat decizii după ce au citit câteva recenzii. Prin urmare, pentru afacerile mici, reputația online poate influența direct.
Câți oameni citesc recenzia online?
Aproape 84% dintre clienți au încredere în recenziile online. Deci, următoarea întrebare este câte recenzii au citit exact? Aproximativ 68% dintre clienții care citesc recenzii online citesc cel puțin 4 sau mai multe recenzii înainte de a lua orice decizie sau de a avea încredere în orice afacere online.
Cu toate acestea, cumpărătorii își mențin obiceiurile și chiar după ce au citit o recenzie pozitivă, nu vizitează direct site-ul dvs. Web. Acest lucru afectează în mod sigur traficul e-commerce. Dar ei se întâlnesc de multe ori prin e-mail sau telefon sau chiar vă pot vizita afacerea în persoană.
De ce recenziile online sunt relevante pentru SEO?
Recenziile site-urilor de afaceri oferă clienților cele mai exacte informații. Acest lucru îi ajută pe cumpărători să descopere, să prezică și să ia decizii cu privire la achizițiile lor în viitor. Motoarele de căutare ca Google decid să clasifice rezultatele căutării pe baza unor variabile diferite care includ:
– Semnale de pagină
– Revizuirea semnalelor
– Semnale de legătură
– Semnale de comportament etc.
Recenzările online reprezintă aproximativ 10% din modul în care vor fi clasate site-urile in motoarele de căutare.
Realizarea unei strategii de achiziție:
Acum, este clar că recenziile online sunt foarte importante. Următorul pas este să realizați o strategie de achiziție de recenzii și să verificați modul în care vă puteți gestiona reputația online în mod proactiv:
Site-uri de opinie corecte: Înainte de a crea o strategie de achiziție pentru întreprinderi mici, este mai bine să vă gândiți la platformele și site-urile de recenzie potrivite, care ar funcționa excelent pentru dvs.
Începeți cu o cercetare online simplă și verificați rezultatele. Un alt lucru pe care îl puteți face este să căutați un “cunoștințe” și să verificați site-urile web listate cu “mai multe recenzii”.
Care este politica de publicare a recenziilor site-ului?
Pentru a obține mai multe recenzii, este important să înțelegeți diferitele politici de recenzie ale fiecărei platforme.
Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să obțineți recenzii ale clienților:
– Furnizați un link către site
– Generați materiale tipărite cu o listă a tuturor site-urilor pe care clienții pot să le utilizeze pentru a vă acorda recenzii.
– Dacă nu aveți butoane catre ele, cereți sau cautati pe platformele respective.
Gestionarea reputației online:
Gestionarea reputației online devine fundamentală odată ce clienții îti oferă feedback prin recenzii. Creați un serviciu precum Alerte Google pentru a vă asigura că nu ratați feedbackul. Acest serviciu vă anunță de fiecare dată când afacerea dvs. este menționată online. Cu aceasta, puteți urma întotdeauna o abordare proactivă de menținere a reputației online.
Este important să notați atât recenziile pozitive, cât și negative. Nu vă panicați când este împărtășită opinia negativă despre afacerea dvs. Nu fiti tentati să contactati platforma de recenzii și să cereti să dea recenzia negativă în jos.
Oferiți-vă pentru a compensa orice neplăcere sau nemulțumire. Ori de câte ori este posibil, evidențiați pozitiv și luați măsuri pentru a îmbunătăți motivele criticii negative. Desigur, dacă recenziile sunt făcute în mod corect, acestea vă vor ajuta să vă îmbunătățiți afacerea.