Designul unui site, necesita efort si timp, design si istetime, si multe altele. Dar acestea vor fi in van, daca site-ul dumneavoastra nu atrage destul trafic. Chiar daca ati urcat site-ul pe www, nu inseamna neaparat ca veti avea succes. Dupa efortul pentru crearea lui, trebuie sa aruncati site-ul in ochii motoarelor de cautare. In zilele de azi, toti utilizatorii de internet, folosesc motoarele de cautare pentru gasirea informatiilor care ii intereseaza. De exemplu, daca cineva cauta un eveniment sau un anumit produs, va scrie in Google sau Yahoo, sau alte motoare de cautare, numele evenimentului sau al produsului cautat. Motoarele de cautare vor da o lista de link-uri care au cuvintele cautate inscrise in descrierea lor. Asadar, pe scurt, daca vreti sa aduceti mai mult trafic pe site-ul dumneavoastra, tineti un continut bogat pe site-ul dumneavoastra, si cel mai important, tineti-l in vizorul motoarelor de cautare.
Cum sa optimizam site-ul pentru motoarele de cautare? (SEO) Sunt doua metode pentru a face acest lucru. il optimizam of-line (atunci cand il construim), sau on-line (dupa ce l-am asezat pe www). Ne vom concentra in acest articol asupra unor tehnici pentru metoda off-line, dar care sunt aplicabile si atunci cand avem website-ul on-line. Cel mai important instrument, cuvantul cheie ! Este intotdeauna sugerat, ca inainte de a urca site-ul pe domeniul on-line, sa faceti un efort si sa-l optimizati cu cuvinte cheie din domeniul dumneavoastra de activitate.
Fiecare pagina de pe site, ar trebui tratata ca o entitate diferita. Spre exemplu, daca site-ul dumneavoastra vinde castraveti, fiecare pagina ar trebui denumita incepand cu acest cuvant cheie. (castravetiproaspeti.html, castravetimici.html, etc). Exemplul este pur informativ. Retineti, intotdeauna site-ul dumneavoastra, trebuie sa fie la fel de atractiv pentru motoarele de cautare, cat este pentru vizitatorii reali.
Atractivitatea poate sa vina chiar din cuvintele cheie pe care le folositi. Atat pentru vizitatorii reali, cat si pentru motoarele de cautare. Nu este insa o obligativitate, ca nivelul de optimizare cu cuvintele cheie sa impinga si site-ul mai sus. Intr-o singura idee, daca munciti la optimizare, munciti destept.
Titlurile sunt iarasi o parte importanta in optimizarea unei pagini. Trebuie sa folositi intotdeauna titlurile cu mare grija. Expertii SEO recomanda ca pentru fiecare pagina sa aveti un singur tag pentru titlu (H1), iar acesta sa contina cuvintele cheie pe care le asociati cu site-ul dumneavoastra. O alta metoda pentru optimizare, este sa puneti in adresa site-ului, chiar unul dintre cuvintele cheie ( ex: castraveti-online.com)
Majoritatea utilizatorilor nu sunt deranjati de denumirile site-urilor, iar acest lucru ajuta enorm afacerea dumneavoastra online, si impinge site-ul in motoarele de cautare. Sunt foarte multe alte sfaturi pentru aceste asa zise trucuri SEO, insa cele enumerate mai sus, sunt cele mai folosite si cele mai recomandate de catre experti. Si ca incheiere, va putem sugera ca, pe site-ul dumneavoastra, sa existe blog, pagina pentru feedback, si chiar guestbook-uri.