Știm cu toții că, conținutul postat regulat este piatra de temelie a oricărei strategii SEO. Dar asta e chestia: nu este suficient să publicăm articole aleatorii pe teme aleatorii utilizând cuvinte cheie aleatorii. Asta nu este o strategie. Asta este doar ceva pentru a vă tine ocupat. Chiar trebuie să vă umpleti programul cu ceva care poate aduce rezultate zero?
Dacă vă recunoașteți în descrierea de mai sus, continuați să citiți. Vă voi spune totul despre strategia de conținut SEO pe care o folosim pentru a obține clienți pentru Idunn, agenția mea de marketing digital și pentru a ajuta clienții noștri.
Aceasta este strategia care aduce 99% dintre clienții noștri și strategia care ne reține clienții existenți.
1. Fiți clari in ceea ce scrieți
Cel mai important lucru intr-o strategie de conținut SEO nu sunt cuvintele cheie. Chiar deloc. Asigură-te că vorbești cu oamenii potriviți cu tonul corect al vocii. La urma urmei, cum puteți alege cuvinte cheie și subiecte dacă nu știți cine ar trebui să răspundă la acestea?
Deci, asigurați-vă că știți:
– Cine este publicul?
– Care sunt nevoile lor
– Care este tipul preferat de conținut al acestora
– Care este expertiza pe care compania dvs. o poate oferi?
– Cum vă puteți potrivi expertiza cu nevoile lor
Ultimul punct de mai sus este cheia pentru crearea unei strategii de conținut SEO care nu aduce doar trafic, ci și clienți si potențiali clienți.
2. Definiți subiectele
Acum că știți ce aveți de oferit și ceea ce auditorul dvs. dorește să audă, sunteți gata să generați subiecte.
De ce trebuie să verificați ambele lucruri?
În primul rând, pentru că trebuie să oferiți un conținut valoros audienței dvs. În al doilea rând, dintr-o perspectivă SEO, deoarece Google a precizat că conținutul E-A-I este cel care se situează cel mai înalt. E-A-I reprezintă Expertiza, Autoritate și Încredere.
Cu alte cuvinte, trebuie să fii un expert care este privit ca o autoritate în domeniu și care câștigă încredere dacă vrei ca conținutul tău să fie bine.
De exemplu, dacă sunteți un agent imobiliar, puteți oferi sfaturi despre alegerea vecinătății potrivite sau despre negocierea prețului casei. Dar când vine vorba de alegerea ipotecii potrivite, expertiza dvs. ar putea fi pusă la îndoială (cu excepția cazului în care, desigur, aveți, de asemenea, un fundal financiar).
Alegeți, astfel, subiectele cu înțelepciune și nu vă bagati în domenii in care nu sunteți un expert adevărat.
3. Găsiți cuvintele cheie perfecte
Da, găsirea cuvintelor cheie corecte este doar al treilea pas. Căutarea a evoluat foarte mult în ultimii ani. Și poate cea mai importantă dintre aceste schimbări este că contextul și valoarea conținutului sunt ingredientele cheie pentru o strategie SEO care oferă rezultate.
Deci, acum că aveți subiectele perfecte la îndemână, cum găsiți cuvintele cheie perfecte pentru a le potrivi? Cu alte cuvinte, cum găsiți ocazia perfectă?
Pasul 1: efectuați o căutare amplă în zona dvs. de expertiză. Urmând exemplul de mai sus, puteți căuta “case de vânzare în Bucuresti”.
Pasul 2: nu doriți să optimizați pentru un termen atat de larg, deci trebuie să începeți să îl micșorați. Faceți acest lucru luând în considerare factorii dvs. de diferențiere. Vindem vile? Apartamente? Poate închirieri?
Uitați-vă la “cuvintele cheie corelate” de pe Google. Ce altceva întreabă oamenii despre piața imobiliară din Bucuresti?
Ați putea veni cu ceva de genul:
– Case ieftine de vânzare în Bucuresti
– Vile de vânzare în Bucuresti
– Cele mai bune proprietăți de vânzare în Bucuresti
– Preț case din Bucuresti
– Apartamente de închiriat în Bucuresti
Care dintre ele sună mai mult ca ceea ce faci? Alegeți una și treceți la pasul următor.
Pasul 4: verificați-vă cuvântul cheie. În funcție de autoritatea in domeniu a site-ului dvs., de cuvântul cheie pe care l-ați ales și de alți câțiva alți factori, veți observa că nu este ușor să clasificați toate cuvintele cheie pe care doriți să le utilizati.
Există întotdeauna o altă ocazie dacă vă săturați. Instrumente precum Google vă pot analiza cu ușurință domeniul și vă vor spune exact ce și cum să cautati si folositi un anumit cuvânt cheie. Există nenumărate alte instrumente care evaluează dificultatea unui cuvânt cheie.
Uitați-vă la aceste instrumente și, mai important, fiti realist.
Dacă nu sunteți cea mai mare agentie din Bucuresti, va fi greu să vă poziționați pe prima pagină pentru “case de vânzare în Bucuresti”. Transformați-vă cuvântul cheie într-o fraza/propozitie. Da, volumul de căutare este mai mic pentru cuvintele cheie lungi, dar avantajul lor este acela că aduc vizitatori extrem de specializați, gata să cumpere. Deci, nu le respingeți doar pentru că nu vă vor aduce milioane de vizitatori.
E mai bine să obțineți 1000 de vizitatori, dintre care 25 pot deveni clienți decât 10.000 de vizitatori, dintre care doar unul poate deveni client.
4. Adunati toate astea intr-un singur pachet
Aceasta este partea în care totul se reuneste. Începeți prin cercetarea temeinică a subiectului. Apoi introduceți cuvântul cheie în toate locurile potrivite: H1, H2, meta description, primele 100 de cuvinte și ultimele 100 de cuvinte.
Asigurați-vă că conținutul dvs. este relevant pentru publicul dvs. țintă și că aduce valoare. Nu exagerați cu promovarea. Un singur cuvant cheie este suficient într-un post pe blog. Sunteți acolo pentru a crea autoritate și încredere – atât pentru cititorii dvs., cât și pentru motoarele de căutare.
În cele din urmă, încercați să rămâneți la un program regulat de postare. Din nou, nu trebuie să exagerați. Nu aveți nevoie să postați un articol cu formule lungi în fiecare zi.
Faceti-va un calendar de postari, cu care vă simțiți confortabil și care vă permite să petreceți suficient timp pentru fiecare articol.
Concluzie
Google (la fel ca orice alt motor de căutare) pune utilizatorii pe primul loc. Dacă doriți să vă poziționați mai bine, strategia dvs. de conținut SEO trebuie să aibă ca prioritate interesul utilizatorilor.
De aceea, strategia începe cu identificarea “mulțimii” ideale, a nevoilor lor. Și acesta este motivul pentru care cercetarea și publicarea cuvintelor cheie sunt ultimele lucruri pe care trebuie să vă concentrați.
Dacă aveți nevoie de ajutor cu oricare parte a acestei strategii, în special pentru a scrie conținut care este citit în detaliu de cititorii umani și care este indexat de către Google, consultați si serviciile unor experti in SEO.